Met Call review kunt u korte enquêtes samenstellen die in de nawerktijd van een telefoongesprek aan uw medewerkers worden getoond. Meet bijvoorbeeld hun beleving omtrent werkplezier, de werkdruk of emotionele belasting van een gesprek. Maar ook het type vragen dat patiënten stellen, hun leeftijd en demografie.

Met Call review haal ik waardevolle stuurinformatie uit de telefoongesprekken die onze medewerkers met patiënten voeren.

Verzamel stuurinformatie

Haal waardevolle stuurinformatie uit de telefoongesprekken die uw triagisten en assistenten met patiënten voeren.

Ontdek wat er leeft

Meet wat er daadwerkelijk bij uw patiënten en medewerkers leeft. Zo kunt u op tijd op situaties inspelen en bijsturen.

Van vermoedens naar feiten

Staaf vermoedens met feiten. Is er bijvoorbeeld op de ene locatie werkelijk meer agressie dan op de andere? Met Call review ontdekt u de feiten.

Zo werkt Call review

Met Call review kunt u een korte enquête samenstellen die in de nawerktijd van een gesprek aan uw medewerkers wordt getoond. Wanneer de nawerktijd voorbij is verdwijnt de vragenlijst automatisch. Tot die tijd kunnen de antwoorden worden gewijzigd. Niet beantwoorde vragen worden leeg verzonden.

Let op Via de Vcare Reporter kunt u de verzamelde gegevens bekijken en analyseren.

callreview beeldscherm voor telefonische enquete

Het invullen van de vragenlijst kostte 10 tot 20 seconden. Een paar klikken en het is klaar.

Monique Rietdijk – Aandacht functionaris, triagist en lid van het BOT-team bij HAP Rijnmond

Lees haar ervaringen

Call review werd in samenwerking met HAP Rijnmond ontwikkeld. Zij onderzochten met deze functie de soorten agressie die medewerkers tegenkomen tijdens telefoongesprekken. 

tip van Vcare

Tip

Het is ook mogelijk om Call review in te zetten als een herinneringstool. Stel bijvoorbeeld de vraag of die ene handeling al is uitgevoerd. De telefonist kan na afloop van het telefoongesprek met JA of NEE antwoorden en zo nodig alsnog de handeling verrichten.

Ook werken met Call review?

Werkt u al met de Vcare Operator? Dan kan de beheerder Call review gratis activeren in PIM. In de Vcare Operator handleiding leest u tips hoe u een effectieve enquête kunt aanmaken, instellen en distribueren.

Call review activeren

Wilt u ook gebruik maken van Call review, maar werkt u nog niet met Vcare software? Neem dan contact met ons op.