CRM in de zorg
Met een CRM in de zorg dat luistert naar de gebruiker
De rollen zijn omgedraaid. De patiënt is niet langer een patiënt , maar een cliënt of klant. De zorgvraag groeit en we zoeken meer naar ‘on demand’ zorg oplossingen. De zorg wordt steeds vaker persoonsgericht naar de inhoud en maatwerk. Door bezuinigingen, reorganisaties, wet- en regelgeving is er de laatste jaren steeds meer druk gekomen op de schouders van de zorgverleners en hun vaardigheden. Tijdens veranderen en dat vraagt dus ook om een andere aanpak. Maak daarom kennis met Vcare connect. Bekijk ook de mogelijkheden van een training bij Vcare op onze website om je gebruik met Vcare connect te optimaliseren en efficiënter leren werken met bijvoorbeeld een technische applicatie training.
Lees meer over Vcare connectSlimme integratie oplossingen zorg en MKB
Wanneer het vastleggen, beheren en documenteren van patiëntengegevens een must is voor uw organisatie dient u gebruik te maken van een CRM (Customer Relationship Management) systeem. Bent u huisarts of apotheker dan maakt u in de meeste gevallen vast al gebruik van een (crew) resource management crm pakket.
Bij Vcare hebben we een verlengstuk ontwikkeld dat naadloos aansluit aan de meeste bekende HIS systemen en CRM in de zorg die gebruikt worden. Het verlengstuk vertaald zich naar Vcare connect – een online cloud oplossing waarmee u diverse applicaties kunt gebruiken ten behoeve van uw dagelijkse dienstverlening.
Snel schakelen door het gebruik van slimme integraties
Vcare stelt zich als doel het werk zo veel mogelijk te ontlasten voor de zorgverlener zodat er meer tijd overblijft voor échte zorg. Alle oplossingen die wij bedenken komen voort uit praktijksituaties en wensen van onze gebruikers. Telefonie speelt hierbij een centrale rol, omdat wij zien dat de triagist aan de telefoon meer beslissingen moet nemen en ook vaker onder druk komt te staan. We leggen diverse applicaties van ons Vcare platform nader uit.
Automatisch terugbellen en verbinding met HIS
Een veel gebruikte applicatie is onze Vcare call back – automatisch terugbellen applicatie. Ervaring leert ons dat alleen een hoge klanttevredenheid wordt behaald wanneer uw cliënten automatisch worden teruggebeld op een vooraf afgesproken datum en tijdstip. Wanneer een te lange wachttijd zit op de telefoonlijn kan dit bij sommige mensen als storend wordt ervaren. Met Vcare call back wordt de wachttijd automatisch berekend op basis van actuele gesprekken.
Met Vcare integrator wordt een volledige samenwerking gelegd tussen het Vcare telefonie platform en uw HIS systeem. Mogelijkheden waar u aan kan denken zijn;
- Direct bellen vanuit uw eigen patiëntendossier
- Gesprekken veilig opnemen
- Uw patiëntendossier voorzien van rijke informatie
- Binnenkomende oproepen halen direct de juiste patiëntengegevens in beeld zoals NAW gegevens
Vraag de Vcare integrator aan
Maak kennis
met PIM
Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager
Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.
Redenen om de software van Vcare te gebruiken:
- Ons platform is bijzonder snel, door de cloud-omgeving die hiervoor wordt gebruikt. Deze omgeving zorgt er daarbij voor dat uw platform vanaf iedere locatie te bereiken is.
- Minstens zo belangrijk is de veiligheid van het platform. We helpen u te voorkomen dat indringers toegang krijgen tot gegevens & data van patiënten doordat wij onze data over een aparte beveiligde verbinding laten verlopen. Hierdoor voldoen wij aan ISO27001 en NEN7510.
- Data van uw patiënten blijft binnen Nederland, omdat onze servers ook in Nederland geplaatst zijn. Zo voldoende we aan de wet- en regelgeving op het gebied van privacy en data.
Benieuwd of ziekenhuis software van Vcare ook binnen uw organisatie interessant kan zijn? Neem in dat geval vrijblijvend contact met ons op voor trainingen op maat of een demo. We voorzien u graag van persoonlijk advies over de mogelijkheden die we uw zorgorganisatie kunnen bieden. Ontmoet het team van Vcare.
Onze innovatiepartners
Onze verkoopadviseurs geven graag concreet antwoord op uw vragen en wensen voor goede communicatie oplossingen in de zorg. Samen vinden we een oplossing!
Heeft u vragen?