Impact op klanttevredenheid

“A satisfied customer is the
best business strategy of all”

Michael LeBoeuf

Vacature:
Eerstelijns Service Engineer

 

Bied jij onze zorgmedewerkers de ICT support die ze nodig hebben? Ben jij nauwkeurig en gericht op klanttevredenheid? Dan ben jij misschien onze nieuwe eerstelijns service specialist! Als eerstelijns service specialist heb jij direct klantcontact. Bij vragen over of aanpassingen aan ons communicatieplatform nemen onze (zorg)klanten contact met jou op. Jij biedt ze telefonische of online ondersteuning. Dankzij jouw oplossingen en adviezen kunnen zij soepel en efficiënt de patiënt te woord staan.

Wat je gaat doen:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor vragen rondom werkplekken en hardware, zoals vaste telefoontoestellen en headsets.
  • Toegang regelen tot onze applicaties en het netwerk voor onze gebruikers.
  • Contact opnemen met onze klanten vind je leuk.
  • De telefoon kent voor jou geen geheimen: telefonisch maar ook online bied je ondersteuning. Bellen en gebeld worden vind je dan ook geen probleem.
  • Klanten begeleiden en helpen met vragen rondom ons communicatieplatform.
  • Je adviseert onze klanten waar nodig zodat zij ons communicatieplatform zo in kunnen richten zodat ze prettig kunnen werken.
  • Zo nodig schakel je de vraag van de klant door naar collega’s van de tweede lijn. Je ondersteunt je collega’s hierbij terwijl je het contact met de klant behoudt om hem of haar op de hoogte te houden.
  • Je verwerkt inkomend mailverkeer en klantverzoeken binnen ons ticket systeem.
  • Onderhoudsmeldingen implementeren zodat onze klanten altijd op de hoogte zijn van aankomende werkzaamheden aan het netwerk.

Wat je van ons mag verwachten:

  • We zijn een professionele en informele organisatie met korte en directe lijntjes, waarbij collegialiteit hoog in het vaandel staat.
  • Een gezellig en positief chaotisch team 😉 waar we met z’n allen ons best doen om de klanten zo goed mogelijk te helpen. Ook hebben we regelmatig uitjes en regelen we vaak onze lunch samen.
  • Daarnaast zijn we een groeiende organisatie: daarom is geen dag hetzelfde en zit je in een snel veranderende omgeving.
  • We geven je graag de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. certificering, interne en externe trainingen zodat je kunt doorgroeien en ontwikkelen.
  • We bieden je een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Gezellige collega’s en verschillende sociale activiteiten waar je aan deel mag nemen, zoals de vrijdagmiddagborrel.

Enthousiast geworden en herken jij jezelf in de volgende punten?

  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie is een pré
  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding binnen het vakgebied ICT is een pré
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Als aanpakker en doorzetter laat jij je niet snel uit het veld slaan!
  • Je bent gedreven om resultaten te boeken en wil jezelf blijven verbeteren.
  • Snel kunnen schakelen is een van jouw kwaliteiten
  • Klanttevredenheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Prioriteiten stellen en nauwkeurig werken staat jou op het lijf geschreven
  • Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure om te zien of je geschikt bent
  • We vragen je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren
  • Jij gaat zorgvuldig en AVG-conform met (persoons)gegevens en vertrouwelijke informatie om. Hierin word je natuurlijk begeleid.

Dan ben jij misschien wel onze nieuwe eerstelijns service specialist!

Ik wil solliciteren!

Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief via hrm@oud.vcareconnect.nl t.a.v. Mark Wassink.

Voor vragen kun je contact opnemen met Mark Wassink. Dat kan via m.wassink@oud.vcareconnect.nl of door te bellen naar 088 48 00 923.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ontmoet ons Service & Support team

Mark Wassink

Teamleider Service & Support

Melvin van der Vegte

Customer Service Manager

Alex Koekkoek

Engineer

Erik Broekhuis

Engineer

Annemiek Rutten

Customer Service Manager

Judith Rumokoy - Bakker

Service Engineer

Susan Rödel

Operation Manager

Jordy Lotgerink Bruinenberg

Service Engineer

Lisa van Genderen

Office Assistent

Thomas Winkelman

Engineer

Tim Spanjer

Service Engineer

Frank Schonewille

Security & Kwaliteitspecialist

Chantal Bonetta

Office Assistent

Mike van Eekelen

Customer Service Manager

Johannes van den Einde

Service Engineer

Jeffrey van der Valk

Engineer

Erik Duits

Business Developer

Bij Vcare connect gaat het niet om de techniek maar om wat techniek voor mensen kan doen. We focussen op het ontwikkelen van mensgerichte communicatietechnieken die de zorg ontlasten en ondersteunen.

We leveren al ruim 25 jaar advies en (tele)communicatiediensten in alle geledingen van de zakelijke markt. Van commerciële ondernemingen tot overheden, maar ruim 70% van de huisartsenposten met ruim 13 miljoen patiënten, vele huisartsenpraktijken, gezondheidscentra en verzorgingstehuizen vertrouwen ons hun allesbepalende bereikbaarheid volledig toe.

Lees meer over Vcare

Werken bij Vcare