ICT voor de thuiszorg
ICT in de thuiszorg vereenvoudigd dankzij Vcare
Nederland groeit. We hebben steeds meer inwoners en een steeds grotere groep ouderen en senioren die meer zorg en aandacht nodig hebben. Deze vergrijzing legt steeds meer druk op zorginstellingen, zoals de thuiszorg. Dagelijks komen daar nieuwe patiënten bij die elk hun eigen zorg op maat nodig hebben. Voor elke zorgvraag is weer een ander proces vereist en daarmee ook communicatie tussen zorgvrager en zorgverlener (bijv. de verpleegkundige). Goede communicatie binnen een zorg organisatie wordt daarom steeds belangrijker. De rol van ICT in de thuiszorg wordt onmisbaar en zal een belangrijke voorwaarde zijn voor de kwaliteit, veiligheid en resultaatgerichtheid van zorg.
Dankzij innovatie, ontwikkeling én het kunnen verplaatsen in de positie van de zorgverlener heeft Vcare een uniek communicatieplatform ontwikkeld die de druk op communicatie in de zorg kan verlichten. Het Vcare connect platform biedt de mogelijkheid om zeer eenvoudig verbindingen te leggen met patiënten, andere collega’s, cliënten en leveranciers. Door slimmer om te gaan met patiëntengegevens en klinische gegevens kan zorg efficiënter ingezet worden. Dit zal resulteren in een lagere werkdruk voor medewerkers binnen zorgorganisaties. Een zeer actueel probleem, gezien het hoge verzuim in de zorg. Op deze manier helpen wij mensen daar waar mogelijk!
Ontdek ons platformModerne communicatieoplossingen afgestemd aan de zorg
Vcare heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een specialist op het gebied van (mobiele) telefonie in de zorg. Dankzij de combinatie van slimme Vcare toestellen, software oplossingen, handige applicaties en noodvoorzieningen bieden wij een bereikbaarheid van ruim 99%. Telefonie op maat beperken wij niet alleen tot traditionele toestellen, wij leveren ook mobiele telefonie met specifieke oplossingen.
Denk aan doorschakelfuncties, automatisch terugbellen en nummerherkenning. Doordat belangrijke informatie direct voor u beschikbaar is, verhoogt u de efficiëntie van uw medewerker én zorgt dat tegelijkertijd voor minder werkdruk. Een win/win situatie voor u en uw cliënt.
Dankzij het unieke ICT platform van Vcare profiteert u van een veilig en betrouwbaar netwerk.
- Integratiemogelijkheden met het HIS, EPD of HAPIS, zoals HiX
- Realtime dashboard met managementinformatie
- Snellere herkenning van de beller dankzij numerieke invoer in het keuzemenu
- Automatisch terugbellen op afgesproken tijdstippen
- Telefoongesprekken veilig opnemen en herbeluisteren
Oplossing op maat voor de zorg
Door op maat gemaakte ICT voor uw thuiszorg te bieden onderscheiden wij ons door daadwerkelijk mee te denken in uw zorgproces om de best mogelijke oplossingen te bieden die de zorg beter en betrouwbaarder zal maken. Maak daarom vandaag nog kennis met ons Vcare connect platform en laat u verrassen door ons unieke zorgplatform. Maak direct een afspraak met één van onze specialisten of stuur een e-mail.
Maak een afspraakMaak kennis
met PIM
Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager
Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.
Maak kennis met onze unieke webbased communicatieapplicaties.
- Webbased gespreksbeheer en -afhandeling
- Volledige telefonieomgeving vanaf één computerscherm bedienen
- Integratie met uw HIS, HAPIS of EPD
- Managementrapportages inzien over uw bereikbaarheid
- Herhaalrecepten eenvoudig en veilig verwerken
- Terugbelverzoeken geautomatiseerd afhandelen
- Snellere herkenning van de beller door numerieke invoer in het keuzemenu, bijvoorbeeld klantnummer, BSN-nummer, geboortedatum
Onze innovatiepartners
In uw dagelijkse praktijk is een uitstekende telefonische bereikbaarheid van levensbelang.
Onze verkoopadviseurs geven graag concreet antwoord op uw vragen en wensen voor goede communicatie oplossingen in de zorg.
Contact