In de video hebben we 3 scenario’s nagebootst:
Scenario 1: BSN is bekend bij Vcare en patiënt is vindbaar
Scenario 2: BSN is bekend bij Vcare en patiënt is niet vindbaar
Scenario 3: BSN is niet bekend bij Vcare
Hoe werken de oplossingen in de praktijk?
Single sign on voor PIM, het telefoontoestel en Topicus
Na het inloggen in Topicus HAP krijgt u de vraag op welke werkplek u aan het werk bent. Nadat u uw werkplek met overeenkomstig toestel geselecteerd hebt, start de applicatie Topicus. Tegelijkertijd start, in Google Chrome, direct PIM (pim.vcareconnect.nl) op, waarin u automatisch wordt ingelogd. Hiermee bent u ook direct ingelogd op het telefoontoestel bij de werkplek waar u zit en u ziet uw naam in het toesteldisplay verschijnen.
Click to dial – bellen vanuit Topicus
Door de integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving, is het mogelijk om direct vanuit Topicus een belopdracht te starten. In Topicus HAP klikt u op een telefoonnummer, en de belopdracht wordt direct naar uw Vcare omgeving gestuurd: het toestel begint te rinkelen en u ziet de uitgaande oproep verschijnen in Vcare Operator.
Gespreksopnames zoeken
Door de registratie in Topicus (‘Call’) zijn gespreksopnames, behorend tot een bepaalde registratie, direct te beluisteren. Hiervoor klikt u in het dossier op de gespreksopnames en het venster met de opnames die een relatie hebben met deze call opent direct.
BSN zoeken – NIEUW!
Wanneer u gebruikmaakt van de module Vcare Number entry om in het keuzemenu alvast het BSN van de beller uit te vragen, beschikt u over een nog verdere integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving.
Zodra de beller in het keuzemenu het BSN invoert, wordt deze direct, middels de elfproef, gecontroleerd op geldigheid. Het ingevoerde BSN wordt als label meegestuurd met de oproep en is zichtbaar voor de triagiste. In combinatie met Vcare Integrator Topicus verschijnt in Topicus vervolgens een knop: “Zoek patiënt met BSN uit Vcare”. Door hierop te klikken, wordt direct het bijbehorende dossier getoond. Alles uiteraard conform de AVG privacy wetgeving ten aanzien van het opslaan van gegevens.
Deze patiëntenidentificatie scheelt tientallen seconden per oproep, wat per avond of weekend een besparing van enkele uren kan opleveren.
Vcare Integrator Topicus highlights
Single sign on
voor PIM, het telefoontoestel en Topicus
Click to dial –
bellen vanuit Topicus
Gesprek opnames
zoeken
BSN zoeken –
NIEUW!
Ontdek ook:
Number entry
Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken
Vcare Number entry