Nieuwe release NEC Business Connect

Optimalisatie voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten

De nieuwe release van Business Connect met versie 8, bevat vele verbeteringen voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten. Deze nieuwe release is beschikbaar voor de volledige reeksen van de NEC Communicatieplatformen SV8000 en SV9000.

Business Release 8

Business Release 8 omvat de volgende belangrijkste wijzigingen en nieuwe functies:

  • Visuele wachtrij voor agenten: Voice, E-mail, Webchat (inclusief wachtrij)
  • Web Callback
  • Geschiedenis van de Webchat voor agenten
  • Terugbellen Blacklist (112, 911)
  • Call Recording voor werknemers, incl. gebruiker privilege
  • Voicemail voor agenten en operatoren
  • Promotor: Call Monitoring (Listen-in) voor SIP@Net en SV9300
  • Agent statusrapportage na verloop van tijd
  • Exchange-machtiging ondersteuning voor Outlook Popup
  • Gereed-status agent zichtbaar voor operatoren
  • Rapport exporteren naar CSV
  • Agent schakelt niet-gereed wanneer de Computer vergrendeld
  • Kolom selecteren in Agent en Operator wachtrijen

Voor meer informatie over deze en andere nieuwe functies, neem contact op met uw Account Manager.