Optimalisatie voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten
De nieuwe release van Business Connect met versie 8, bevat vele verbeteringen voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten. Deze nieuwe release is beschikbaar voor de volledige reeksen van de NEC Communicatieplatformen SV8000 en SV9000.
Business Release 8
Business Release 8 omvat de volgende belangrijkste wijzigingen en nieuwe functies:
- Visuele wachtrij voor agenten: Voice, E-mail, Webchat (inclusief wachtrij)
- Web Callback
- Geschiedenis van de Webchat voor agenten
- Terugbellen Blacklist (112, 911)
- Call Recording voor werknemers, incl. gebruiker privilege
- Voicemail voor agenten en operatoren
- Promotor: Call Monitoring (Listen-in) voor SIP@Net en SV9300
- Agent statusrapportage na verloop van tijd
- Exchange-machtiging ondersteuning voor Outlook Popup
- Gereed-status agent zichtbaar voor operatoren
- Rapport exporteren naar CSV
- Agent schakelt niet-gereed wanneer de Computer vergrendeld
- Kolom selecteren in Agent en Operator wachtrijen
Voor meer informatie over deze en andere nieuwe functies, neem contact op met uw Account Manager.