Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Voor het koppelen aan een vast toestel: plaats uw headset in de houder om het koppelen te starten. Het koppelen vindt automatisch plaats, tenzij het basisstation momenteel is gekoppeld aan een andere primaire headset. U kunt de koppeling met een nieuwe headset forceren, als u al een primaire headset aan het basisstation gekoppeld heeft.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@oud.vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.