PIM klantenportaal vcare

Graag stellen wij u voor aan PIM, uw Persoonlijke Informatie Manager van Vcare connect

Hij helpt u beter inzicht te krijgen in uw klantgegevens bij Vcare. Via het PIM klantportaal heeft u direct toegang tot uw gegevens, uw administratie, downloads en service & support.

Alles over PIM

Uw Vcare klantportaal PIM biedt gebruikers een snelle een veilige toegang tot geactiveerde applicaties, actuele meldingen of onderhoud, relevant productnieuws. en toegang tot onze service- en supportafdeling. Hiermee kan een gebruiker ook support op afstand krijgen door ons tijdelijk toegang te verlenen tot uw IT-omgeving. Zo kunnen wij met u meekijken en uw vraag snel beantwoorden. 

Voor beheerders is er binnen het klantportaal de Support Manager welke voor u alle belangrijke informatie omtrent uw organisatie verzamelt. De Support Manager deelt de informatie op in Administratie en Service & Support.

Uw Support Manager binnen PIM

De Support Manager verzamelt voor u alle belangrijke informatie omtrent uw organisatie en gebruikers. Op die manier heeft u als beheerder een centraal punt binnen PIM met alle relevante informatie, deze delen we op in Administratie en Service & Support. Zo kunt u uw gegevens inzien en beheren, heeft u direct inzicht in uw facturen én kunt u eventuele supportvragen gemakkelijk opvolgen.

De Support Manager is er voor iedereen die gebruik maakt van specifieke functionaliteiten zoals bijvoorbeeld het inzien van facturen of het beheren van tickets. Een overzicht met alle gebruikers en hun rollen/rechten is dan ook direct voor u beschikbaar. 

Nieuwsbulletins

Bij storingen, onderhoud of andere zaken die voor alle gebruikers van belang zijn, wordt u zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden via PIM. Rechts bovenin beeld, in de nieuwsbulletins, worden deze meldingen weergegeven. Mocht u vermoeden dat er iets aan de hand is met de Vcare-omgeving, kijkt u dan ook in PIM. 

Voor een duidelijk overzicht zijn de bulletins zijn onderverdeeld in Meldingen en Nieuws. Bij Meldingen houden wij u op de hoogte van onderhoud of eventuele storingen. Bij Nieuws krijgt u een bondig overzicht van de laatst toegevoegde productupdates of nieuwe applicaties.

Begin in PIM
Begin in PIM
Donload overzicht

Wat kunt u doen in uw
Support Manager?

Administratie:

  • Gebruikers, rollen & rechten
  • Overzicht en wijzigingen aanvragen via formulier
  • Overzicht facturen

Service & support:

  • Overzicht openstaande tickets
  • Ticket aanmaken a.d.h.v. verschillende templates
    Gebruikers | Meldtekst | Overige
  • Wijzigingen in gebruikers of meldtekst
    aanvragen via formulier

Snel en gemakkelijk tickets aanmaken in uw Support Manager.

Tickets aanmaken in Support Manager

Handleidingen

Bij vragen over de Vcare-applicaties of -toestellen, kunt u ook de handleidingen raadplegen. Deze zijn toegankelijk vanuit PIM, onder het kopje ‘Handleidingen’.