Update Vcare Reporter: prompttijd versus wachttijd

managementinformatie dashboard met de vcare reporter app

Update Vcare Reporter:
Wachttijd met of zonder prompttijd

Vanuit brancheorganisaties is het vereist dat KPI’s berekend worden vanaf het moment dat de patiënt telefonisch contact maakt met het telefonieplatform. De tijd waarin het gesprek binnenkomt op het systeem maar de beller nog niet in de wachtrij is geplaatst, telt hierbij ook mee. In deze tijd wordt vaak een meldtekst afgespeeld. Dit is de prompttijd: de tijd vanaf het moment dat een gesprek op het systeem binnenkomt tot aan het moment dat het in een wachtrij geplaatst wordt. Daarna komt de wachttijd. Wachttijd is de tijd dat een beller in een wachtrij heeft gewacht. Voor uw organisatie is het van belang om een duidelijk inzicht te verkrijgen tussen prompttijd en wachttijd.

Wachttijd met of zonder prompttijd

Vanaf nu kan er in Vcare Reporter individueel gekeken worden naar de wachttijd inclusief of exclusief prompttijd. Hiermee krijgt u beter inzicht van de tijdsduur dat een beller moet wachten tot deze in gesprek komt met een triagist of doktersassistent. Door middel van een knop kunt u heel eenvoudig kiezen om deze prompttijd in de berekeningen aan of uit te zetten. Hoe u dit precies doet is te vinden in onze handleidingen:

Update data beschikbaarheid

We hebben de beschikbaarheid van actuele data aangepast. Tot op heden werd de data iedere 24 uur vernieuwd. Om ervoor te zorgen dat de data actueler en dus ook accurater is wordt deze nu iedere 2 uur vernieuwd.

Nieuwe Data integrator

De Vcare Data Integrator is vernieuwd. Hierdoor is het makkelijker om data met u te delen. Door middel van een API kunt u nu eenvoudig uw data oproepen. Deze data zal vanaf nu ook om de 2u vernieuwd worden.

Over Vcare Reporter

De applicatie Vcare Reporter, onze Business Intelligence tool, is volledig vernieuwd. Met de update naar Qlik wordt onze BI-omgeving nog gebruiksvriendelijker én zijn de mogelijkheden nog uitgebreider. Zo beschikt u over zeer gedetailleerde informatie en data-analyses. Denk bijvoorbeeld aan inzicht in het aantal gesprekken per wachtrij, zowel per dag als per uur, KPI berekeningen op wachtrijniveau, uitgebreide informatie op gebruikersniveau én die gewilde individuele gespreksdetails zoals wachttijd, gespreksduur en nawerktijd.

Meer over Vcare Reporter