Samen met een mooie vertegenwoordiging van 13 Huisartsenposten werd het Vcare Expertise Panel weer een geslaagde sessie. Dankzij het enthousiasme en de betrokkenheid van onze klanten werden we geïnspireerd, gemotiveerd en verder uitgedaagd om de ingezette route naar innovatieve bereikbaarheid verder te volgen.
Tom Waanders, Manager Techniek en innovatie:
“Wat ontzettend gaaf dat onze klanten zo betrokken zijn. Deze interactie met onze klanten en ook onderling tussen de Huisartsenposten draagt echt bij tot een hechtere samenwerking.”
Onderwerpen die op het programma stonden waren onder andere Vcare-ontwikkelingen zoals de nieuwe Operator, Pharma Repeat, Call Back en de intensieve samenwerking met E-zorg omtrent de Zorgmessenger.
Als belangrijkste onderwerp van de bijeenkomst stond Business Intelligence op de agenda. Zo is er besproken hoe onze Vcare Reporter kan worden ingezet voor uitgebreide analyses die inzichten en antwoorden kunnen geven op vragen die nog niet zijn gesteld. Dankzij de immense hoeveelheid aan data en onze marktkennis wil Vtel zijn steentje bijdragen aan een betere bereikbaarheid en patiënttevredenheid. Zo kan de Vcare Reporter uitgebreide maar ook gedetailleerde Bench Marking aanbieden en ook analyses tot op gebruikers- en gespreksniveau.
Door de resultaten van deze rapportages te integreren in de planning kunnen de Huisartsenposten gebruik maken van Workforce Management om zo hun bereikbaarheid vanuit het fundament aan te pakken. M.a.w. op het juiste moment, het juiste aantal medewerkers en bijbehorende resources inzetten om het voorspelde aanbod binnen de gestelde doelen af te handelen.