Impact op
bedrijfsvoering

“Knowledge is power but
enthusiasm pulls the switch”

Ivern Ball

Vacature:
Office Manager

Sta jij met beide voeten in de klei maar weet je dit ook te vertalen naar directie niveau? Dan ben jij misschien wel onze missende spin in het web! Bij Vcare zijn we namelijk op zoek naar een Office Manager (16 uur per week/0,4 Fte, met mogelijkheid voor meer uren in de toekomst). Wat je gaat doen? Als Office Manager zorg je ervoor dat alle kantooractiviteiten soepel verlopen. Je hebt kennis over en werkt aan onze secretariële taken en facilitaire zaken. Wat dat precies inhoudt? Dat vertellen we hieronder

Over Vcare
Bij Vcare connect gaat het niet om de techniek maar om wat techniek voor mensen kan doen. We focussen op het ontwikkelen van mensgerichte communicatietechnologieën die de zorg ontlasten en ondersteunen. De capaciteiten die nodig zijn om dit succesvol te bereiken? Aanpassingsvermogen, inzet en vasthoudendheid. Ons team is ontzettend gedreven en betrokken. De wilskracht en veerkracht om aan te kunnen sluiten op wat de zorg nodig heeft, zie je bij iedereen die hier werkt. Dat resulteert er in dat we een ambitieus en groeiend bedrijf zijn. Vanwege deze groei zijn we constant op zoek naar nieuwe medewerkers die ons kunnen versterken.

Wat ga je doen?

Als Office Manager ben je de spin in het Vcare web. Je weet wat er speelt binnen onze organisatie en zorgt ervoor dat alle medewerkers alles nodig hebben om prettig te kunnen werken. Daarom pak je werkzaamheden op rondom onze huisvesting, zorg jij voor het wegwijs maken van onze nieuwe medewerkers en is er dankzij jou altijd genoeg koffie en thee in huis. De wekelijkse lunch en terugkerende Business Updates regel jij met liefde en voor mogelijke Business events draai jij je hand niet om. Jij bekommert je om onze medewerkers en ondersteunt bij marketingacties waar nodig.

Daarnaast ben sterk op secretarieel gebied en weet je precies wat de organisatie en directie nodig hebben. Inkomende en uitgaande correspondentie verwerk jij met gemak en het beheren van de agenda’s van de directie doe jij met plezier. Het plannen en organiseren van vergaderingen kunnen we aan jou overlaten, net als het voorbereiden van de documenten hiervoor. Gasten ontvang je gastvrij. Kortom: jij weet altijd wat er speelt op de werkvloer, maar ook hoe je hierop in kan spelen.

Wat je van ons mag verwachten:

  • We zijn een professionele en informele organisatie met korte en directe lijntjes, waarbij collegialiteit hoog in het vaandel staat.
  • Daarnaast zijn we een ambitieuze en groeiende organisatie: daarom is geen dag hetzelfde en zit je in een snel veranderende omgeving.
  • We geven je graag de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. certificering en interne & externe trainingen zodat je kunt doorgroeien en ontwikkelen.
  • We bieden je een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Gezellige collega’s en verschillende sociale activiteiten waar je aan deel magnemen, zoals de vrijdagmiddagborrel.
  • We vragen je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren. Daarnaast kan het zijn dat een assessment onderdeel is van de sollicitatieprocedure.
  • Jij gaat zorgvuldig en AVG-conform met (persoons)gegevens en vertrouwelijke informatie om. Hierin word je natuurlijk begeleid.

Enthousiast geworden en herken jij jezelf in de volgende punten?

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Een relevante opleiding op MBO-niveau
  • Ervaring in een soortgelijke functie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Beheersing van Microsoft Office
  • Timemanagement is jouw sterke punt
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goed in plannen en organiseren
  • Initiatiefrijk
  • Je weet je gemakkelijk binnen alle lagen van de organisatie te bewegen

Dan ben jij misschien onze nieuwe office manager!

Voldoe je niet direct aan alle punten die we opnoemen maar zie jij wel een match met onze vacature? Ook dan horen we graag van je!

 

Enthousiast geworden?

Wij horen graag van je! Solliciteren kan door je CV en motivatiebrief op te sturen naar hrm@oud.vcareconnect.nl t.a.v. Marije Hampsink.

Voor vragen kun je contact opnemen met Marije Hampsink. Dat kan via hrm@oud.vcareconnect.nl of door te bellen naar 088 – 4800 949.

Over Vcare

Werken bij een innovatieve, ambitieuze en dynamische organisatie?
Bij Vcare connect gaat het niet om de techniek maar om wat techniek voor mensen kan doen. We focussen op het ontwikkelen van mensgerichte communicatietechnieken die de zorg ondersteunen.

Samen creëren we impact op de zorg

De capaciteiten die nodig zijn om dit succesvol te bereiken? Aanpassingsvermogen en commitment. Ons team is ontzettend gedreven en betrokken. De wilskracht en veerkracht om aan te kunnen sluiten op wat de zorg nodig heeft, zie je bij iedereen die hier werkt.

Welke talenten wil jij inzetten én verder ontwikkelen, om samen met ons echt impact te creëren op zorgcommunicatie?

Vcare levert al 30 jaar advies en (tele)communicatiediensten in alle geledingen van de zakelijke markt. Van commerciële ondernemingen tot overheden, maar ook aan ruim 80% van de huisartsenposten met meer dan 13 miljoen patiënten, vele huisartsenpraktijken, gezondheidscentra en verzorgingstehuizen vertrouwen ons hun allesbepalende bereikbaarheid volledig toe.

Ontmoet ons marketing team

Mark Mulder

Senior Marketeer

Eva van de Burgt

Marketing- & Communicatiemedewerker

Maud Pfeijffer

Onderzoeks- & Communicatiespecialist

Annick Olivo

Marketing- & Communicatiespecialist

Sanne van Geenhuizen

Marketing & Project Manager

Lees meer over Vcare

Werken bij Vcare