Voip telefonie
voor zakelijk MKB en zorg

Succes met Voip telefonie

Als ondernemer heeft u behoefte aan flexibiliteit en gemak als het gaat om de telefonie voor u zelf en binnen uw organisatie. Bij Vcare snappen we dat heel goed. Daarom kunt u nu gebruik maken van slimme oplossingen die uw telefonie naar een hoger niveau brengen. Ervaar daarom ook het gebruiksgemak van de modernste telefooncentrale in de cloud met Voip telefonie. Neem zelf plaats achter het stuur of laat alles over aan onze slimme telefonie specialisten. Maar wat is Voip bellen eigenlijk? Het staat voor Voice over Internet Protocol. Hoe werkt het? In plaats van de regulieren telefoonlijn kunt u nu bellen via internet. En dat biedt veel voordelen! Lees daarom gauw verder.

Maak gebruik van voordelig bellen vanuit de cloud
Voor het MKB en de zorgsector biedt Vcare een uitstekende oplossing met onze geavanceerde VOIP-telefonie. Met jouw VOIP-telefooncentrale kunnen alle communicatiebehoeften van uw bedrijf volledig worden vervuld. Of u nu contact wilt hebben met collega’s via een VOIP-telefoon op kantoor, of vanuit huis belt met een VOIP-telefoon, Vcare heeft een passende oplossing voor u. Maar hoe werkt VOIP nu eigenlijk? Via een VOIP-telefoon maakt u gebruik van een digitale verbinding om te bellen, waardoor u niet meer afhankelijk bent van een traditionele telefoonlijn. Hierdoor kunt u niet alleen gewoon bellen, maar ook profiteren van verschillende moderne functies zoals integratie met een CRM-systeem, voicemail naar e-mail, en zelfs koppelingen met Microsoft Teams.

Vcare biedt ook de mogelijkheid om je telefoonnummers over te zetten, zodat u uw bestaande nummers kunt blijven gebruiken. Met de SIP-trunking functionaliteit kunt u uw huidige telefoons laten werken via de VOIP-technologie. Bovendien werkt Vcare samen met betrouwbare providers die de meest stabiele verbindingen leveren, wat cruciaal is voor ononderbroken communicatie. Ook hoeft u zich geen zorgen te maken over de kosten, want Vcare biedt transparante abonnementen zonder verborgen maandelijkse kosten.

Wij zorgen voor slimme zakelijke telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven én de zorg. Of dat nu op kantoor moet zijn via een vast toestel, onderweg met uw eigen mobiel of overal vanaf uw eigen computer of tablet. Wij zorgen dat dit mogelijk is tegen aantrekkelijke tarieven met behoud van uw huidige telefoonnummer.

Vcare voor jouw telefonie

Voordelen van Voip voor het MKB en zorg

Altijd alles in de cloud
Cloudtelefonie van Vcare biedt ontzettend veel voordelen en gemak voor de gebruiker. Het is on-demand schaalbaar, biedt een veel betere gesprekskwaliteit en het is eenvoudig te integreren binnen uw bestaande klantinformatiesysteem of patiëntensoftware. Zo heeft Vcare al slimme integraties ontwikkeld met de grootste HIS en HAPIS systemen in Nederland van Chipsoft. Topicus en Pharmapartners. Bij Vcare beschikken we met name veel ervaring in de zorg en bedienen we de meeste huisartsenposten in Nederland. Doordat we hierdoor aan de hoogste eisen moeten voldoen met betrekking tot veiligheid en betrouwbaarheid, zijn onze Voip diensten voor zakelijk MKB Nederland ook extra interessant!

Vele malen voordeliger bellen en gebeld worden dan eigen traditionele telefooncentrale
Een eigen moderne telefooncentrale klinkt wellicht als een slimme keuze, maar dat betekent al gauw een hoge investering (security, opslag, locatie, etc)  én daarbij komt kijken dat u alles zelf dient te onderhouden en updaten. Kiest u echter voor hosted online zakelijke telefonie van Vcare, dan heeft u dit allemaal ontzorgt met de zekerheid dat de beste mensen uit het vak het syteem voor u onderhouden en monitoren. Ook bieden we een 24/7 helpdesk voor klanten voor vrage, storingen en advies. Uw eigen telefooncentrale bevindt zich dan virtueel in de cloud en alle data wordt veilig opgeslagen in Nederland. U heeft dan ook geen rekening te houden met dure apparatuur, licentiekosten en onderhoudskosten. Ook uw belkosten zullen gunstig uitvallen.

Meer mogelijkheden voor gebruikers
Internet met zakelijke toepassingen maakt het ook mogelijk om gebruik te kunnen maken van slimme oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan een vast nummer naar mobiel, eenvoudig doorschakelen naar een collega, een eigen virtuele wachtruimte voor klanten of patiënten, inzage krijgen in de bel-analyse per medewerker en een eigen 0800 nummer.

Andere mogelijkheden zijn team uitschalen, het Public Switch Telephone Network (PSTN) bellen en de aanwezigheid van de telefoon gebruiken om aan te geven wanneer uw collega’s bezig zijn met een overzicht van oproepen, allemaal zonder een stap op jouw kantoor te zetten. Integreer mobiele zakelijk telefonie met ons Vcare connect platform en profiteer zelf van nog meer bel flexibiliteit als u bijvoorbeeld meerdere locaties of vestigingen heeft. Gebruik een telefoonsysteem dat uw volledige bedrijf verbindt met dezelfde telefoondienst en deze vanaf elke locatie door één beheerder beheerd kan worden. Snel en direct geregeld binnen no time!

Meer over onze diensten

Altijd bereikbaar hoe u het wilt

Word ook professioneel bereikbaar met het aantal vaste telefoonnummers naar uw keuze, maar met de flexibiliteit van een mobiele telefoon. Belangrijke telefoongesprekken missen wordt verleden tijd. De voordelen van Vmobile gaan verder. Wij kunnen dit voor u bieden:

  • Flexibiliteit in kosten
  • Eenvoudig schalen in werkplekken
  • Houd privé en zakelijke gesprekken gescheiden
  • Stel uw eigen nummer samen
  • Scherpe tarieven voor elk belplan
  • Ideaal voor teams
  • Goede bescherming van uw privacy
  • Hulp op afstand dankzij onze supportafdeling
Maak een afspraak voor Voip

Vraag Voip telefonie aan

PIM klantenportaal vcare

Maak kennis
met PIM

Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager

Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.

Meer informatie Inloggen

Waarom kiezen voor telefonie van Vcare:

  • Vcare werkt enkel samen met partners die uitstekende dekking bieden.
  • Dankzij een Voip Vscan kunnen wij u inzicht geven in uw belanalyse, zodat u ziet wat u daadwerkelijk nodig heeft.
  • 24/7 support – 7 dagen per week bellen met onze klantenservice.
  • Bellen via het internet is flexibel en schaalbaar.

Dus, of u nu een klein bedrijf hebt, een zorginstelling runt, of een klantgerichte aanpak wilt leveren, Vcare heeft alle functionaliteiten en integraties die u nodig hebt. Wilt u meer weten over de nieuwste trends in zakelijke telefonie of hoe u het meeste uit uw VOIP-oplossing haalt? Neem dan eens een kijkje op de blog van Vcare, waar u waardevolle inzichten vindt die u helpen om alle mogelijkheden van moderne telefonie te benutten. Of vraag een vrijblijvende scan aan en krijg inzicht in uw huidige verbruik op al uw nummers. Dan heeft u helder in kaart wat uw belminuten zijn, uw kosten en datagebruik. Op basis van deze analyse kunnen wij u een gepast voorstel bieden met kostenbesparende tips, uitstekende dekking in het hele land en optimale gesprekskwaliteit. Neem contact op met een adviseur van onze Voip afdeling voor een afspraak of stuur ons een mail. Werken bij Vcare? Bekijk het volledige overzicht van het aanbod vacatures hier. Kortom, met Vcare heeft u niet alleen een telefoon, maar een complete en geavanceerde communicatiepartner die met uw bedrijf meegroeit.

Onze innovatiepartners

Vcare applicaties

Onze verkoopadviseurs geven graag concreet antwoord op uw vragen en wensen voor goede communicatie oplossingen in de zorg.

Ook overstappen naar VoiP?