Dichter bij
Dagzorg
Huisartsenpraktijken, gezondheidscentra, apotheken en overige eerstelijns-dagpraktijken
Als zorgspecialist in de eerstelijnsdagzorg wilt u er alles aan doen om patiënten zo snel en goed mogelijk te woord te staan met hulp op iedere uur van de dag. U wilt zich geen zorgen maken over uw bereikbaarheid, wat door het Vcare communicatieplatform ook niet hoeft. Zo kunt u zich bezig houden met hetgeen waarin u gespecialiseerd bent: zorg en ondersteuning voor uw patiënten.
Vcare in de dagzorg
Veilige, betrouwbare oplossing, ontwikkeld in samenwerking met zorgverleners
Vanuit onze expertise en in samenwerking met specialistische zorgpartners en zorgverleners in de thuiszorg en dagzorg hebben we een veilige en veelzijdige communicatiesuite ontwikkeld met een uitgebreid aanbod aan efficiënte zorgapplicaties. Dankzij de Vcare communicatieoplossing heeft u een intelligent platform in handen, waardoor u zich nooit druk hoeft te maken om uw bereikbaarheid.
Software en applicaties altijd up to date
Updates en optimalisaties van uw software en applicaties worden automatisch uitgerold, waardoor u altijd blijft werken binnen een veilige omgeving. Zo heeft u hier geen omkijken meer naar.
Veiligheid van (patiënt)gegevens geborgd
Onze veilige, volledig in Nederland beheerde en geografisch gescheiden dataomgevingen bieden optimale waarborging van de privacy van de patiënt door onze ISO 27001- en NEN 7510-certificering.
Integratie met diverse HIS-leveranciers
Niets is vervelender dan enorm vaak te moeten klikken en bestanden en programma’s te moeten openen voor u bij de juiste patiëntinformatie bent. Door Vcare is het mogelijk een integratie te realiseren tussen het Vcare communicatiesysteem en uw HIS, waarmee onder andere de beller sneller geïdentificeerd wordt en u vanuit het patiëntdossier kunt bellen.
Waarneming automatisch inregelen
Met Vcare heeft u de mogelijkheid om uw waarneming geautomatiseerd in te plannen. Als er zich een calamiteit voordoet, u een cursus heeft of u gewoon wilt genieten van een vrije dag, kunnen alle gesprekken op basis van een ingeregeld rooster automatisch doorgestuurd worden naar de waarnemende collega(‘s) of praktijk(en), zonder dat zij een ander nummer hoeven te bellen.
Automatische terugbelverzoeken
Met Vcare kunt u piekbelasting, bijvoorbeeld op maandagochtend, verminderen, en hoeft u geen patiënt meer te missen. In het keuzemenu kunt u een automatische terugbeloptie aanbieden, die vervolgens geautomatiseerd uitgevoerd wordt. De beller hoort een tijdvak waarin hij of zij teruggebeld wordt thuis of elders. Iedere patiënt wordt zo persoonlijk te woord gestaan.
Herhaalrecepten veilig en gegroepeerd beluisteren en afhandelen
U kunt uw patiënten die zelfstandig wonen ten alle tijden de keus geven een herhaalrecept aan te vragen, eenvoudig via een optie in uw keuzemenu. Deze ingesproken berichten kunnen door de assistente beluisterd en gecontroleerd worden, waarna een recept kan worden afgehaald. Patiënten spreken persoonlijke gegevens in, zoals naam en geboortedatum of zelfs burgerservicenummer, maar ook medische informatie als medicatie en aandoeningen. Deze ingesproken berichten dienen dan ook voorzien te zijn van een goede beveiliging om de privacy en veiligheid van de patiënt te waarborgen.