‘Houd continu inzicht in uw belverkeer en de druk bij uw callcenter’

  • In een digitale dashboard direct het aantal ingelogde en beschikbare medewerkers zien
  • Duidelijke status weergaves dankzij kleurcode en symbolen
  • Ieder moment informatie beschikbaar zoals de gemiddelde wachttijden, langst wachtende en aantal (niet)beantwoorde oproepen
  • Extra signalering mogelijk voor bijvoorbeeld spoed en/of intercollegiaal gesprek
  • Kies zelf uw eigen servicelevels op basis van vooraf ingestelde waardes

Welke servicelevels kunt u instellen?

  • Minimum aantal beschikbare medewerkers
  • Maximaal aantal wachtenden
  • Twee niveaus: gemiddelde en maximale wachttijd
  • Twee niveaus: verschil aangeboden en afgehandelde belgesprekken
callcenter monitoring applicatie voor actueel inzicht in uw belverkeer met wachtkamerscherm

Houd voortdurend de vinger aan de pols met een digitaal wachtkamerscherm

Als operationeel manager wilt u graag op ieder moment van de dag weten hoeveel binnenkomende gesprekken er zijn, welke medewerkers uit of ingelogd zijn en wat de wachttijd is voor verschillende posten (spoed, patiënten, collega’s onderling). De Vcare Walldisplay (lees: narrowcasting) fungeert als een wachtkamerscherm in uw praktijk die dit soort informatie in real time data kan worden getoond met foto’s en video’s indien nodig. Voor de goede orde, deze applicatie is niet bedoeld voor de wachtkamer van huisartsen die een scherm hebben hangen om de eerstvolgende patiënt te behandelen.

“Ik kan real-time de bereikbaarheid volgen en sturen.”

Vcare Walldisplay is zodanig ingericht dat u vanaf elke werkplek een goed overzicht kunt maken van het belverkeer en hoeveel mensen wachten. Zo kunt u altijd namelijk de druk op de werkvloer monitoren en tijdig bijsturen. Wordt het te druk? Dan is dat een signaal om op te schalen. Ook biedt Vcare Walldisplay de mogelijkheid op spoedoproepen te onderscheiden van reguliere oproepen. U kunt zelfs alerts instellen wanneer prestaties afwijken van uw vooraf ingestelde servicelevels. Zodoende kunt u de performance altijd meten en heeft u meer grip op resultaten als manager. Het mooiste is dat onze wachtkamer scherm applicatie geschikt is voor veel moderne webbrowsers.

Voor de huisarts bieden wij meer slimme oplossingen, zoals een naadloze telefonische koppeling met het huisartsinformatiesysteem (HIS of HAPIS). En voor de thuisarts ( en huisartsen algemeen) die in verband met corona juist beeldzorg wilt aanbieden biedt Vcare nu de Video connect app aan!

Vraag aan

walldisplay van vcare uitgelegd

Vcare Walldisplay highlights

Realtime callcenter monitoring

Met Vcare Walldisplay kunt u vanaf elke werkplek in elke ruimte een actueel (realtime) overzicht houden van het belverkeer en de druk op het callcenter.

Overzicht in één oogopslag

Met Vcare Walldisplay heeft u in één oogopslag een duidelijk en actueel overzicht van uw gebruik, bereikbaarheid en servicelevels.

Statusoverzicht medewerkers

Vcare Walldisplay geeft, naast inzicht in uw bereikbaarheid en belverkeer, ook een actueel overzicht van de status en beschikbaarheid van de individuele medewerkers.

Ontdek ook:
Faxservice

Eenvoudig faxen verzenden en ontvangen van een willekeurige werkplek voor de thuisarts of iedere andere huisarts. Meer weten over deze digitale privacy veilige werkplek? Klik op onderstaande knop.

Vcare Faxservice
vcare faxservice applicatie

Vcare applicaties