‘Betere prestaties en hogere tevredenheid door automatisch terugbellen’

  • U registreert vooraf de beschikbare medewerkers in uw Call back kalenderplanning
  • De Call back module berekent de wachttijd op basis van de actuele gesprekken
  • Patiënten krijgen bij langere wachttijd een tijdstip wanneer ze worden teruggebeld op het juiste nummer en toestel
  • Call back biedt het terugbelverzoek automatisch aan rond het afgesproken tijdstip
  • De effecten van de Call back module zijn meetbaar via de Vcare Reporter module (optie)
  • Integratie met Vcare Operator: Call back gesprekken kunnen afgehandeld worden met de Operator en u heeft in de Operator een gedetailleerd overzicht van de planning van terugbelverzoeken
automatisch terugbellen met vcare call back

Betere service en minder druk op uw organisatie

U wilt patiënten aan de telefoon zo snel mogelijk – en in alle rust – te woord staan. Dit is goed voor uw serviceverlening, uw eigen medewerkers en voor het voldoen aan de gestelde richtlijnen voor het bellen. Met automatisch terugbellen kunt deze kwaliteit in service hoog houden.

“Ik kan patiënten automatisch terugbellen op het afgesproken tijdstip en telefoonnummer.”

Vcare Call back, de slimme online plannings- en terugbelmodule binnen de Vcare communicatieoplossing, biedt de patiënt de mogelijkheid om op een rustiger tijdstip te worden teruggebeld.

Het resultaat: een hogere patiënttevredenheid, een rustigere werkomgeving, een efficiëntere benutting van uw capaciteit en een verbetering van uw interne en externe servicelevels.

vcare call back uitgelegd

Vcare Call back highlights

Verlagen piekbelasting

Door patiënten de optie te geven tot een terugbelverzoek wordt de directe piekbelasting, op bijvoorbeeld de maandagochtend, verlaagd.

Zelf regie voeren over de Call back-planning

U kunt dan zelf bepalen hoeveel medewerkers er gedurende welke tijdvakken ingepland staan om Call back telefonie oproepen af te handelen.

Automatisch terugbellen

De terugbelverzoeken worden automatisch ingepland, u hoeft hier niks voor te doen en er is geen abonnement nodig. In het afgesproken tijdvak wordt de patiënt teruggebeld, het uitgaande gesprek hoeft alleen geaccepteerd te worden.

Ontdek ook:
Pharma repeat

De privacy van uw patiënt borgen bij het aanvragen van een herhaalrecept

Vcare Pharma repeat
vcare pharma herhaalrecepten

Vcare applicaties