Communicatieplatform
Heldere multichannel communicatie
Connecties of verbindingen leggen: dat is wat Vcare doet. Onze oplossing bestaat uit vaste telefonie, mobiele telefonie, webbased communicatieapplicaties en diverse integraties tussen vaste en mobiele telefonie en onze communicatiesuite en informatiesysteem-leveranciers uit de zorg. Zo zijn wij in staat van uw communicatie volledig onze zorg te maken.
Onze oplossing bestaat uit:
- Vaste telefonie: met Vcare toestellen en door bypasses en noodoplossingen te integreren in het geval van een storing of calamiteit, kunnen wij een zeer hoge telefonische bereikbaarheid bieden
- Mobiele telefonie: op basis van uw wensen en bedrijfsprocessen bieden wij u de beste mobiele telefonieoplossing voor uw organisatie
- Webbased communicatieapplicaties: onder andere om vanaf uw computerscherm uw volledige telefonieomgeving te bedienen, managementrapportages over uw bereikbaarheid inzichtelijk te hebben, eenvoudig herhaalrecepten te verwerken, terugbelverzoeken af te handelen, gespreksopnames te beluisteren en uw telefoonverkeer te herrouteren in het geval van een storing of calamiteit
- Integraties met informatiesysteemleveranciers: middels een éénmalige inlog, via Single Sign-on (mogelijk met een UZI-pas), toegang tot zowel uw informatiesysteem als communicatiesysteem
Veiligheid
Informatiebeveiliging en privacywaarborging zit in ons DNA. Het Vcare platform voldeed daarom voor de invoering van de AVG/GDPR-wetgeving aan deze normen en is ISO 27001- en NEN 7510-gecertificeerd. Al onze data wordt beheerd in Nederland in 4 geografisch gescheiden datacenters, die extreem goed beveiligd zijn. Bovendien zijn PIM en onze communicatieapplicaties beveiligd met een SSL-certificaat, waardoor alle informatie vertrouwelijk blijft en niet leesbaar is door derden.
Hardware versterkt gebruik software
Binnen ons communicatieplatform horen ook Vcare branded telefoontoestellen. Deze zijn ontwikkeld in samenwerking met de toonaangevende hardware-ontwikkelaar Snom. De Vcare toestellen maken gebruik van dezelfde iconen als onze digitale telefonieomgeving: Vcare Operator. Hierdoor worden werkprocessen eenvoudiger en efficiënter.
Zorg
Om onze zorgklanten optimaal van dienst te kunnen zijn, bieden wij diverse integraties vanuit onze module Vcare Integrator tussen ons platform en informatiesystemen. Hierdoor kunt u onder andere direct bellen vanuit het patiëntdossier en wordt de beller snel geïdentificeerd. Dit verhoogt de efficiëntie en verlaagt de werkdruk. Ook kunnen de gesprekken opgenomen worden, voor een vollediger patiëntdossier.
Vcare in de zorgZakelijk
Doordat de Vcare communicatieoplossing voldoet aan deze strenge standaarden en eisen van de zorgmarkt, is Vcare ook uitermate geschikt voor het bedrijfsleven. De bereikbaarheid en betrouwbaarheid van het systeem, en met name de veiligheid die we kunnen bieden omtrent data, is dan ook zeer aantrekkelijk voor bedrijven die, net als zorgorganisaties, veel persoonsgegevens of andere privacygevoelige informatie verwerken.
Vcare in de zakelijke marktMaak kennis
met Pim
Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager
Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.
Uw zorgcommunicatie
bespreken?
Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?