‘Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen’

  • Webbased gespreksbeheer: zo kunt u plaats-onafhankelijk werken en is de applicatie altijd up-to-date
  • Eenvoudig uw gesprekken afhandelen vanaf 1 beeldscherm: gesprekken beantwoorden, doorverbinden met of zonder ruggespraak
  • Statusmonitor met aanwezigheid en belstatus van collega’s
  • Aan- en afmelden bij specifieke wachtrijen (bijvoorbeeld spoed, patiënten wachtrij of intercollegiaal)
  • Inzicht in eigen wachtrij en die van ingelogde collega’s (aantal wachtenden en langst wachtende)
  • NIEUWE UPDATE: SMS-Service: heel eenvoudig een SMS versturen naar uw patiënten
  • Optie om ook externe contacten te integreren
  • Optie om aanvullende functionaliteiten te integreren: Call back, Number entry, Integrator, Video connect
vcare software als online operator voor eenvoudig gesprek via internet

Overzicht beschikbare medewerkers

U wilt een centrale en beheersbare toepassing waar uw receptie of assistent gebruik van maakt om uw patiënten snel en effectief te woord kan staan en waarmee u in één oogopslag kunt zien welke collega beschikbaar is voor overleg.

“Ik kan online eenvoudig elk gesprek via internet vanaf een beeldscherm afhandelen.”

Vcare Operator is het visuele regiecentrum van het Vcare platform en biedt u via de computer inzicht in het inkomende en uitgaande telefoonverkeer en de beschikbaarheid van aanwezige collega’s. Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing een gesprek via internet voeren vanaf de PC, waarbij in een oogopslag duidelijk is welke collega beschikbaar is om ruggespraak te houden of mee door te verbinden.

Met Vcare Operator heeft u bovendien de optie tot het integreren van diverse extra functionaliteiten, zoals Vcare Number entry, Vcare Call back en Vcare Integrator. Hiermee kunt u o.a. door het meesturen van numerieke bellersinformatie uit het gesprek de beller sneller identificeren, geautomatiseerd terugbelverzoeken afhandelen en uw informatiesysteem integreren met uw telefonieomgeving.Bovendien heeft u de optie om met Vcare Softphone uw mobiele telefoonverkeer te integreren in uw Operator-omgeving.

operator van vcare uitgelegd

Nieuw in Operator

Integrator MINDD | Call review | Groepschat en verzendlijsten

Integrator MINDD

Vcare Integrator MINDD verlaagt de kans op telefoontjes met niet noodzakelijke zorgvragen. Door patiënten aan te moedigen om een online zelftriage van ‘Moet Ik Naar De Dokter’ (MINDD) in te vullen, worden niet urgente patiënten (nog voordat er een telefonisch triagegesprek plaatsvindt) afgevangen. Urgente patiënten worden automatisch teruggebeld in uw wachtrij geplaatst. 

Lees meer
Icoon MINDD
callreview beeldscherm voor telefonische enquete

Call review

Een telefoongesprek met een patiënt bevat waardevolle informatie. Met Call review kunt u een korte enquête samenstellen waarmee u na afloop van een telefoongesprek informatie verzamelt die helpt bij het sturen van uw zorgorganisatie, uw zorgprocessen en zelfs bij welzijnsverbetering van uw medewerkers.

Lees meer

Listen in

Met Listen is het niet meer nodig om naast uw collega plaats te nemen om mee te luisteren tijdens een training of kwaliteitspeiling. Zo krijgt u een natuurlijker beeld van de gevoerde telefoongesprekken. Weten hoe het werkt?

 

Lees meer
operator app

 

FLEXIBEL INLOGGEN

Flexwerkplekken echt flexibel maken? Met de nieuwe functionaliteit Flexibel inloggen kunnen Vcare gebruikers inloggen op elk Vcare telefoontoestel naar keuze. Ideaal voor organisaties met werkplekken op verschillende locaties.

Activeren Ik heb een vraag

Ik kan nu alle 30 werkplekken binnen het ZCC flexibel inzetten. Ze kunnen gebruikt worden door werknemers van verschillende organisaties en van verschillende disciplines.

Martin Udo, Projectmanager ICT bij Zorg Coördinatie Centrum Midden Nederland

Hoe Flexibel inloggen werkt? Zorg Coördinatie Centrum Midden Nederland probeerde het uit. Lees hun ervaringen over Flexibel inloggen in de case.

Integraties in Vcare Operator

SMS Service

SMS Service

Volledig instelbare SMS-berichten versturen vanuit Vcare Operator

Lees meer
monitoren op afstand zorg dankzij vcare video connect

Video connect

Met 1 druk op de knop per SMS of e-mail een uitnodiging sturen om een veilige beeldverbinding op te zetten.

Lees meer
Number entry

Number entry

Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken

Lees meer
softphone app

Softphone

Collega’s kunnen plaatsonafhankelijk en volledig geïntegreerd in het Vcare platform met de smartphone operationeel zijn

Lees meer
Call back

Call back

Betere prestaties en hogere tevredenheid door automatisch terugbellen

Lees meer
Integrator

Integrator

Volledige samenwerking tussen uw Vcare telefonieplatform en uw HIS of HAPIS-omgeving, maar ook met Google of MS Teams.

Lees meer

Vcare Operator highlights

Intuïtieve interface

De volledige vernieuwde interface van de Vcare Operator start vanuit een minimalistisch ontwerp waarbij alleen zichtbaar is wat u op dat moment nodig heeft. De overzichtelijke structuur met herkenbare iconen en kleuren zorgen voor een intuïtief gebruik.

Zelf regie voeren over uw bereikbaarheid

Met Vcare Operator kunt u zelf bepalen welk gesprek u aanneemt en welke prioriteit u aan gesprekken wilt geven. Ook kunt u inkomende oproepen automatisch herrouteren als er niemand is ingelogd op een wachtrij.

Individueel instelbaar

Aan de hand van rollen en rechten is het mogelijk om van een aantal instellingen op individueel niveau aan te passen, zoals bijvoorbeeld het aantal wachtrijen of de duur van de afhandeltijd.

Ontdek ook: Number entry

Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken.

Vcare Number entry
Met één klik numeriek kenmerk foutloos overnemen

Vcare applicaties