‘Zelf slim uw inkomende telefoongesprek automatisch doorschakelen of doorverbinden & naar een alternatieve locatie omleiden’

  • Handmatig te bedienen, maar ook vooraf in te regelen op basis van dag, tijd en capaciteit
  • Ideaal bij waarneming van samenwerkende (zuster)organisaties
  • Garandeert uw bereikbaarheid bij calamiteiten of geplande werkzaamheden op uw locatie
  • Laat zich uitstekend combineren met een Vcare By-Pass module
  • Mobiele telefoon doorschakelen naar binnenland of buitenland
  • Ook geschikt voor meerdere nummers
telefoongesprek of gesprek automatisch doorschakelen met vcare redirect

Flexibel bereikbaar wanneer u het telefoongesprek moet doorverbinden

Het doorschakelen van het telefoonnummer naar een vaste telefoon of ander extern nummer kan soms cruciaal zijn. In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wilt u flexibele keuzes kunnen maken om uw bereikbaarheid te garanderen. Met Vcare redirect kunt u het telefoongesprek doorverbinden / nummer automatisch doorschakelen naar een ander mobiele telefoon of vaste nummer. Direct doorgeschakeld en snel aanzetten zonder complexe instellingen wanneer het u uitkomt.

“Ik kan, bij onvoorziene omstandigheden, binnenkomende gesprekken gemakkelijk naar een andere locatie omleiden.”

Is het momenteel in uw praktijk of thuis niet mogelijk een telefoonnummer doorschakeling op een eenvoudige manier te activeren naar het nummer dat op dat moment actief moet zijn? Met Vcare Redirect kunt u op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om uw telefoonverkeer naar een locatie elders of een waarnemende instantie te routeren en door te schakelen via het internet, zonder dat uw patiënten hier iets van merken en dit kunt u online eenvoudig wijzigen. U kunt Vcare Redirect met behulp van een applicatie zo nodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als u geen toegang meer heeft tot uw locatie. Zo blijft u via de uitwijklocatie altijd bereikbaar om te bellen en om gebeld te worden, ook bij spoedoproepen. Ook voor een optimale inzet van uw personeel op meerdere locaties biedt Vcare Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die u bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten en abonnement kosten kan opleveren. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Abonneer op onze nieuwsbrief via deze link of volg ook onze blog.

redirect app van vcare uitgelegd

Vcare Redirect highlights

Instellen alternatieve routering

Middels de virtuele schakelaar van Vcare Redirect kunt u ad hoc wijzigingen doorvoeren en doorschakelen bij spoed in de routering van uw gespreksverkeer, die vervolgens onmiddellijk actief zijn.

Zelf controle over bereikbaarheid

Met vooraf ingestelde schakelingen of ad hoc wijzigingen kunt u uw bereikbaarheid volledig zelf regelen. Wilt u een tijdelijke afwezigheidsmelding, een herroutering van het gespreksverkeer of toch bereikbaar zijn buiten de reguliere openingstijden? Dit heeft u met Vcare Redirect volledig zelf in de hand.

Ad hoc applicaties inschakelen

U heeft met Vcare Redirect niet alleen in één overzicht regie over uw telefonie-inrichting, u kunt ook applicaties in- of uitschakelen met de virtuele schakelaar. Hierbij kunt u denken aan het inschakelen van de Call back-applicatie.

Ontdek ook:
Walldisplay

U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter

Vcare Walldisplay
vdare walldisplay applicatie

Vcare applicaties